bagaimana untuk mendapatkan wang percuma 100RM hanya membaca berita di android

Cashzine adalah aplikasi percuma yang direka untuk pengguna mudah alih untuk membaca berita, membuat tugasan, dan mendapatkan wang tunai.

Hanya menjemput 1 kawan sudah boleh WD $ 1 dolar

Cashzine adalah aplikasi Pengeluar Paypal terkini

Gabungan kecerdasan buatan, editor profesional dan hadiah wang tunai, pengguna boleh mendapatkan berita utama, haba tempatan, hiburan, kesihatan dan kesejahteraan, isu sosial dan berita berbilang kategori setiap hari. Semasa proses membaca, platform menyediakan elaun dan bonus, yang dibentuk sebagai syiling dalam Aplikasi untuk menggalakkan pengguna untuk membangunkan tabiat membaca yang baik. Pengguna boleh menukar duit syiling dalam Permohonan untuk wang tunai pada bila-bila masa.

Platform Readward rasmi menyediakan wang untuk membantu anda membangunkan tabiat membaca

【Kandungan berita cashzine yang menakjubkan】 Jadi pengguna boleh memilih berita utama, berita tumpuan sosial, berita hiburan panas, jawatan kesihatan, anekdot domestik dan antarabangsa, dan artikel berita pelbagai kategori popular yang lain.

【Cadangan Smart Cashzine】 Cadangan peribadi dari algoritma kecerdasan buatan untuk menunjukkan minat anda dan membuat berita anda sendiri. Semakin banyak anda membaca berita, lebih tepat cadangannya.

【Hadiah Eleh Tunai Menarik】 Untuk memenuhi tabiat membaca pengguna yang baik, platform ini menyediakan elaun tunai dan bonus. Untuk memberikan pengguna pelbagai tahap penghargaan dalam bentuk syiling dalam permohonan. Sebagai contoh: baca artikel untuk mendapatkan 5 syiling emas, lakukan tugas untuk mendapatkan 15-30 syiling emas, 4 kali lebih banyak. Pengguna boleh menukar syiling emas ke dalam wang tunai mengikut keutamaan mereka sendiri, sebagai elaun bacaan mereka sendiri, dan secara percuma.

Download Cashzine

Bagaimana untuk mendaftar

✓Download aplikasi cashzine

✓ anda boleh menggunakan senarai e-mel pilih Singapura, supaya anda dapat WD melalui paypal


✓masukkan kod 1877295 untuk mendapatkan 8000 pertama per reff 5000 min wd 20000


✓Pengesahan e-mail mencari e-mail spam jika tidak jelas meninggalkan komen

Sekiranya rakan yang mengajak anda aktif membaca, maka pendapatan anda boleh dua kali lebih besar kerana 1 rakan dapat memperoleh 25.000 duit syiling, anda dapat langsung WithDrawπŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘

Memburu nasib baik jum,,,,

Related Posts

0 komentar untuk bagaimana untuk mendapatkan wang percuma 100RM hanya membaca berita di android